Eventjes gevloerd


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Hai lieve mensen,

Een drukke dag en drukke dagen beleefd. We zitten nu op dag 8 van de Chemo. Het energiepeil gaat naar beneden dat voel ik wel. Een veel te lage bloeddruk resulteerde afgelopen zondag in twee keer flauwvallen bij mijn familie thuis. Een rit naar Oegstgeest, weinig gegeten, al stukke minder energie liet het niet toe mij overeind te houden. Iedereen was erg geschrokken. In het ziekenhuis bleek mijn bloeddruk dan ook niet hoger dan 100/58 te zijn en dat is laag. Dat istie nog steeds en dus moet ik het heel rustig aan doen.

Die dag verder voelde ik me weer beter. Met een beschuit met kaas en even liggen werd ik weer prinsheerlijk wakker en zat met mijn zusjes lekker te beppen op ons ouders bed. Die middag hebben we de zussen door Frits van den Assem op een mooie zomerse plaat laten zetten. Het was weer leuk om te doen.

Vandaag had ik de tweede shot Chemo. Het viel mee qua bijwerkingen gelukkig, niet extra misselijk. Ook mijn gehoor is achteruit gegaan en daarvoor had ik een gehoortest vandaag. Om 13.00 uur was ik hier dan klaar mee en ook klaar mee. Opgebrand was ik en heb thuis lekker tot 18.30 geslapen. Wat kan een mens moe zijn!

Overigens is voor de trouwdag besloten samen met Ellen de ceremoniemeesteres dat ik we het laten bij het trouwen. De poort vanaf drie uur open zetten voor anderen voor het vieren van mijn verjaardag wordt teveel en gaat dus niet door. Sorry voor diegenen die graag langs zouden komen, maar er zullen zat momenten zijn dat we nog gezellig waar dan ook elkaar zien.

Morgen staat nog een bestraling op het programma. Hierbij worden mijn heup en bekken vooral bestraald en zal dit zorgen voor pijnvermindering. Dan heb ik een poosje vrij….Geen ziekenhuisbezoeken tot 23 juni. Genieten van thuis en Mees.

Liefs Jits


Jitske

  • Een blog, eentje van mijzelf daar had ik nooit eerder aan gedacht. Dat is voor andere mensen. Ik ben niet zo van de computers, nooit geweest ook. Ben het snel zat op de een of andere manier, heb er geen geduld voor. Maar dit is dan nu toch anders. Graag wil ik mijn liefsten op de hoogte brengen van hoe het met mij gaat. Ik zal jullie proberen zo goed en zo kwaad in te lichten over wat er met en in mij gebeurt. Ook omdat het misschien voor jullie lastig is om altijd maar te moeten bellen. Je hebt ook niet altijd even veel zin om mij aan de lijn te krijgen, maar bent wel oprecht geïnteresseerd naar hoe het met me gaat. Hier heb ik respect voor en daar is dan ook deze blog voor bedoeld.

Gastenboek

Vorige berichten

Archief

Mijn foto's

Mijn filmpjes

Mijn links