Shoppen op de tiende dag!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Nou, dag tien! De gevreesde dag. Alles op z’n laagst: rode bloedcellen, dus weinig energie, weinig bloedplaatjes, dus kans op bloeduitstortingen en weinig witte bloedplaatjes, dus heel kwetsbaar voor ziekte en ontstekingen. Uitkijken dus voor ALLES! Aaaargh!

Dus ging ik vandaag met Aafke shoppen voor de trouwerij! We zouden niet teveel winkels afstruinen en hebben het inderdaad bij één winkel gelaten. Bij Hokus Pokus zijn we geslaagd. Een hele mooie rok met topje. Toen ik na ongeveer 2 uur bijna van mijn stokje ging zijn we ergens een lekkere tosti gaan halen en die ging er goed in. Ik kreeg er zowaar ook wat energie bij, dus zijn we nog wat schoenenwinkels afgegaan. Nadat we ongeveer 10 paar schoenen hebben gepast, Aafke kwam telkens weer andere leukere tegen en die moesten dan weer gehaald van boven, die mensen werden gek van ons… zijn we ook hier geslaagd! Ja, ik ben helemaal het bruidje hoor aanstaande donderdag.

Gisteren zijn Richard, Yvonne en ik met de trouwkaart aan de slag geweest. Ook deze is heel erg mooi geworden. In korte tijd staat er dan toch echt iets waar je dan trots op bent. Absoluut met hulp van de juiste vakkundige mensen, heerlijk hoe alles zo op rolletjes loopt.

Marie Louise had het al over dat het haar gelukkigste tijd was in haar leven, ik kan dat helemaal beamen, idioot eigenlijk maar wel waar voor mij.

Verder staat nog op het programma: ringen uitzoeken, pak Richard halen, schoenen Ries en dan maar gewoon gaan trouwen. Heb er helemaal zin in. Ik heb zo’n lieve man, dat moet gezegd worden!

Nou ik laat later weer van me horen.
Liefs Jits


Jitske

  • Een blog, eentje van mijzelf daar had ik nooit eerder aan gedacht. Dat is voor andere mensen. Ik ben niet zo van de computers, nooit geweest ook. Ben het snel zat op de een of andere manier, heb er geen geduld voor. Maar dit is dan nu toch anders. Graag wil ik mijn liefsten op de hoogte brengen van hoe het met mij gaat. Ik zal jullie proberen zo goed en zo kwaad in te lichten over wat er met en in mij gebeurt. Ook omdat het misschien voor jullie lastig is om altijd maar te moeten bellen. Je hebt ook niet altijd even veel zin om mij aan de lijn te krijgen, maar bent wel oprecht geïnteresseerd naar hoe het met me gaat. Hier heb ik respect voor en daar is dan ook deze blog voor bedoeld.

Gastenboek

Vorige berichten

Archief

Mijn foto's

Mijn filmpjes

Mijn links