Daar ben ik weer


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Halooho daarben ik weer. Ik zit gewoon op de pjoeter van Ries te werken, tja onze verbinding is kapot, maar op die van Ries gaat het goed. We hopen op een snel herstel van onze eigen computer. Zo kan ik wel lekker thuis schrijven en lezen dat is wel zo fijn.

Dank voor jullie mailtjes weer allemaal. Het is zo leuk te lezen over herinneringen van dees en geen, die ik uiteraard ook ver weg heb gestopt, bijvoorbeeld die van Pien m'n zus die zomaar uit het niets met een reclamevoorbeeld kwam opzetten. Ze trok het gezicht er dan ook bij die je onmiddellijk aan die ene reclame deed denken. Nou ja, ik weet niet eens of ik dat nou zo goed wist, of dat dat van de vele filmpjes komt dat ik het me herinner, zo oud was tenminste ik nog niet. Of over de zeilvakantie met de familie van Barbara en onze roze rokjes...en dat we zijn weggelopen bij die pizaria omdat die ober veel te intiem deed naar ons, "Gatsie, wat een viezerik zeg was dat", maar er pas veel later achter komen, dat we niet betaald hadden. En Barbara vóelde zich schuldig.

Verder nieuws. Mijn Chemo van de komende 3 weken gaat niet door!. We stellen het zowiezo een week uit. Mijn koorts liep dit weekend weer teveel op en de arts vindt het te risicovol mij met Chemo in te spuiten. Deze week dus nog meer aansterken in de vorm van voeding, zon, man en mees. Ik ben niet heel erg teleurgesteld, ik had het ook zien aankomen. Koorts is nou eenmaal niet heel handig om te hebben zo vlak voor je Chemo. Het zit hem in de ontsteking in de longen, die zit er al een tijd en vindt het maar niks om te verdwijnen...helaas.

Aan de andere kant wil ik dat het wél doorgaat, dat mijn lichaam het wél aankan en dat ik er zo snel mogelijk van af ben. Maar als het risico op ernstiger toestanden groter wordt is mijn keuze snel gemaakt. Dus zo zit het. Ik kijk nu wel uit naar het warme weer en ga daar ook lekker van genieten. Jullie ook allemaal lekker naar het strand ofzo...


Jitske

  • Een blog, eentje van mijzelf daar had ik nooit eerder aan gedacht. Dat is voor andere mensen. Ik ben niet zo van de computers, nooit geweest ook. Ben het snel zat op de een of andere manier, heb er geen geduld voor. Maar dit is dan nu toch anders. Graag wil ik mijn liefsten op de hoogte brengen van hoe het met mij gaat. Ik zal jullie proberen zo goed en zo kwaad in te lichten over wat er met en in mij gebeurt. Ook omdat het misschien voor jullie lastig is om altijd maar te moeten bellen. Je hebt ook niet altijd even veel zin om mij aan de lijn te krijgen, maar bent wel oprecht geïnteresseerd naar hoe het met me gaat. Hier heb ik respect voor en daar is dan ook deze blog voor bedoeld.

Gastenboek

Vorige berichten

Archief

Mijn foto's

Mijn filmpjes

Mijn links