Nog even blijven (door RT)


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Jitske voelt zich moe en enigszins benauwd en de dokter dacht dat dat te wijten was aan vocht in de longen. Afvoeren van vocht bleek echter nauwelijks te helpen. Andere mogelijkheid was een te laag HB-gehalte van het bloed. Omdat Jitske in haar dip-week zit en haar lichaam momenteel slecht in staat is om zelf nieuwe bloedlichaampjes aan te maken wil de arts haar bloed verrijken met donor-bloed. Hiervoor moet zij in ieder geval woensdag nog in het ziekenhuis verblijven.

De arts wil ook nog onderzoeken hoe het staat met de hartfunctie. Een echoscopie moet hier duidelijk over geven en staat gepland voor donderdagmorgen.

Voor vrijdag staat een gesprek gepland met de longarts dokter van Rens. Men is van mening dat de chemo-kuur niet zo soepel verloopt. Jitske heeft te veel last van bijwerkingen en beland daardoor te vaak in het ziekenhuis. De chemo heeft haar behoorlijk verzwakt en momenteel voelt zij zich heel erg moe. Voortzetting van de chemo wordt ter discussie gesteld.

Jitske wil wel graag naar huis en hoopt dat zij morgen (donderdag) ontslagen wordt. De mogelijkheid bestaat echter dat dit tot vrijdag wordt uitgesteld zodat zij nog wat langer onder medische begeleiding van het ziekenhuis kan aansterken.


Jitske

  • Een blog, eentje van mijzelf daar had ik nooit eerder aan gedacht. Dat is voor andere mensen. Ik ben niet zo van de computers, nooit geweest ook. Ben het snel zat op de een of andere manier, heb er geen geduld voor. Maar dit is dan nu toch anders. Graag wil ik mijn liefsten op de hoogte brengen van hoe het met mij gaat. Ik zal jullie proberen zo goed en zo kwaad in te lichten over wat er met en in mij gebeurt. Ook omdat het misschien voor jullie lastig is om altijd maar te moeten bellen. Je hebt ook niet altijd even veel zin om mij aan de lijn te krijgen, maar bent wel oprecht geïnteresseerd naar hoe het met me gaat. Hier heb ik respect voor en daar is dan ook deze blog voor bedoeld.

Gastenboek

Vorige berichten

Archief

Mijn foto's

Mijn filmpjes

Mijn links